مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-11ورزشي

با لوکس ویلا دیگر دغدغه ای برای اجاره ویلا در فشم بعد از کرونا را نخواهید داشت


تا قبل از اینکه شاهد پرسه زدن کرونا در نقاط مختلف کشور باشیم، فشم منطقه ای در اطراف تهران بود که در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه بخصوص در فصل زمستان مملو از گردشگر میشد تا مردم نهایت لذت را از آب و هوا و طبیعت زیبای منطقه را ببرند.

- تا قبل از اینکه شاهد پرسه زدن کرونا در نقاط مختلف کشور باشیم، فشم منطقه ای در اطراف تهران بود که در روزهای آخر هفته و تعطیلات چند روزه بخصوص در فصل زمستان مملو از گردشگر میشد تا مردم نهایت لذت را از آب و هوا و طبیعت زیبای منطقه را ببرند.

اما امروزه با شیوع پاندمی کرونا، کمتر کسی به فشم سفر می کند تا کرونا شکست خورده و مردم با خیال راحت بهترین خاطرات را از سفر به فشم برای خود رقم بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام لوکس ویلا، با این مجموعه همراه باشید تا با فشم، جاهای دیدنی و انواع ویلاهای این روستا بیشتر آشنا شوید.

نگاهی به روستای فشم فشم روستایی بسیار دیدنی و خوش آب و هوا در شمال شرق تهران است که به لطف ارتفاع و کوه های اطراف، همواره در فصل تابستان و زیر آفتاب سوزان شاهد هوایی بسیار خنک و دلنشین در فشم هستیم و از طرفی در فصل زمستان، در این روستا جز برف و زمین های سفید پوش در کنار هوای سوزناک، چیزی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با لوکس ویلا دیگر دغدغه ای برای اجاره ویلا در فشم بعد از کرونا را نخواهید داشت

با لوکس ویلا دیگر دغدغه ای برای اجاره ویلا در فشم بعد از کرونا را نخواهید داشت