مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 16:552021-02-10بين الملل

تعلیق همیشگی حساب کاربری توییتر ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نِد سِگال ، مدیر ارشد مالی شرکت توییتر در مصاحبه ای با شبکه سی ان بی سی گفت که تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ ، - یکی از مقام های ارشد شرکت توییتر گفته حساب کاربری رییس جمهور سابق آمریکا در این شبکه اجتماعی برای همیشه به حالت تعلیق در آمده، حتی اگر وی در سال 2024 نامزد ریاست جمهوری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نِد سِگال ، مدیر ارشد مالی شرکت توییتر در مصاحبه ای با شبکه سی ان بی سی گفت که تعلیق حساب کاربری دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا در این شبکه اجتماعی همیشگی است، حتی اگر وی در سال 2024 بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود.

به نوشته وبگاه شبکه خبری هیل ، سگال در پاسخ به این پرسش که آیا حساب کاربری ترامپ در توییتر با باز گشت وی به عرصه سیاست باز گردانده می شود، گفت: سیاست کاری ما اینگونه است؛ هنگامی که شما از این شبکه اجتماعی حذف می شوید، شما واقعاً حذف شده اید چه شما گزارشگر، مدیر مالی یا مقام دولتی سابق یا فعلی باشید.

وی افزود: سیاست های ما برای کسب اطمینان از این موضوع طراحی شده که افراد دست به تحریک خشونت نزنند و اگر فردی این کار را انجام دهد، ما مجبور خواهیم بود آن ها را از این شبکه حذف کنیم و سیاست های ما به این افراد اجازه نمی دهد که باز گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق همیشگی حساب کاربری توییتر ترامپ

تعلیق همیشگی حساب کاربری توییتر ترامپ