مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 16:052021-02-10سياسي

روایت مبارز انقلابی شهرری/ توسل امام به حضرت عبدالعظیم قبل از پیروزی انقلاب


محسن سبزعلی از خانواده ای مبارز و انقلابی در شهرری خاطرات انقلاب و حضور امام در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) را روایت می کند.

- خبرگزاری فارس از شهرری؛ نیاز گلی: 42سال پیش، مردم ایران برای مبارزه با رژیم ستم شاهی طاغوت و با پیروی از رهبری حکیم و فرزانه، فریاد آزادی و عدالت خواهی سر دادند و هزاران نفر ازجوانان برومند این مرز و بوم در این راه از جان خود گذشتند تا در چنین روزی انقلاب اسلامی ایران به بار نشست.

   برادران سبزعلی از جوانانی بودند که با فعالیت های انقلابی خود در جنوب تهران اقدامات بسیاری در تسریع روند پیروزی انقلاب داشتند و در برپایی قیام تاریخی و ماندگار 18دی در شهرری نقش فعالی ایفا کردند چنانکه یکی از 6 برادر به نام قاسم سبزعلی در این تظاهرات به شهادت رسید.

برادران سبزعلی که در دامن مادری مؤمن و انقلابی پرورش یافته اند، در دهه پنجاه از مبارزان سخت کوش انقلاب بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز با حضور در تمام صحنه ها، پای دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

در همین راستا و به مناسبت چهل ودومین فجر انقلاب اسلامی  با یکی از این برادران به نام محسن سبزعلی گفت وگویی انجام دادیم و پای خاطرات شیرین این مبارز انقلابی نشستیم که در ادامه می خوانید: حکایت مبارزان انقلابی شهرری در خانواده ای مذهبی در شهرری به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت مبارز انقلابی شهرری/ توسل امام به حضرت عبدالعظیم قبل از پیروزی انقلاب

روایت مبارز انقلابی شهرری/ توسل امام به حضرت عبدالعظیم قبل از پیروزی انقلاب