مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 15:102021-02-10سياسي

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از حضور گسترده مردم


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پیامی از حضور گسترده و حماسه آفرینی مردم ولایت مدار این استان در راهپیمایی خودرویی و موتوری تشکر و قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ضرورت حفظ سلامت هموطنان به شکل جذاب و خلاقانه کاروان خودرویی خانوادگی و رژه موتوری برگزار شد و به لطف خداوند و مدد حضرت ولی عصر (عج) ضمن رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی از سوی مسئولان برگزاری مراسم و مردم، یک بار دیگر اتحاد، همدلی، انسجام و حمایت ملت ایران از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیشگاه جهانیان به منصه ظهور رسید.

حضور باشکوه، انقلابی و متفاوت مردم حماسه آفرین و همیشه در صحنه استان گیلان در آوردگاه یوم الله بیست و دوم بهمن ماه 1399، تجلی دوباره وفاداری و پایبندی به آرمان های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، شهدای والامقام انقلاب اسلامی، مقام ولایت و دفاع جانانه از اسلام ناب محمدی (ص) و میهن اسلامی در برابر شبهه افکنی ها و دسیسه های شیطانی استکبار جهانی بود.

مرحبا بر مردم ولایی و بصیر گیلان که یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سال جاری را علی رغم همه محدودیت ها به یکی از ماندگارترین و تماشایی ترین ایام الله انقلاب اسلامی در طول تاریخ تبدیل کردند و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات بزرگ مردمان سرزمین پاک سردار جنگل افزودند و حماسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از حضور گسترده مردم

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از حضور گسترده مردم