مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 11:402021-02-10بين الملل

اعمال تغییرات جزیی در وزارت خارجه امارات


نایب رییس کشور امارات ضمن اعلام تغییرات جزیی در وزارت خارجه این کشور، اعلام کرد که وزیر مشاور دولت امارات عربی متحده در امور خارجه به عنوان مشاور دیپلماتیک رییس این کشور تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد بن راشد آل مکتوم نایب رییس کشور امارات، نخست وزیر و حاکم دبی، امروز (چهارشنبه)، در حساب کاربری خود در شبکه توییتر از تغییراتی جزیی در وزارت خارجه امارات خبر داد.

نایب رییس کشور امارات در این خصوص اعلام کرد که در مراسمی با حضور محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی، شخبوط بن نهیان بن مبارک آل نهیان و خلیفه شاهین المرر به عنوان وزیران مشاور در وزارت خارجه تعیین شده اند.

طبق گزارش منابع اماراتی، شخبوط بن نهیان به عنوان جانشین انور قرقاش وزیر مشاور امارات متحده عربی در امور خارجه تعیین شده است.

در ادامه این پیام آمده است، انور قرقاش به عنوان مشاور دیپلماتیک رییس امارات و زکی نسیبه به عنوان مشاور فرهنگی رییس این کشور تعیین شده اند.

حاکم دبی انور قرقاش را یکی از پیشگامان در حوزه سیاست امارات خواند و گفت که او در کارهای سیاسی وزارت خارجه امارات و همچنین روابط بین المللی و منطقه ای این کشور تحولات بزرگی ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تغییرات جزیی در وزارت خارجه امارات

اعمال تغییرات جزیی در وزارت خارجه امارات