مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-10سياسي

نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی به روایت امیرسرتیپ آراسته


رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ارتش به درجه ای از قدرت و اقتدار و استقلال رسیده است که بیش از 90 درصد از تحهیزات و تسلیحات مورد نیاز خود را در داخل کشور تامین می کند.

- رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ارتش به درجه ای از قدرت و اقتدار و استقلال رسیده است که بیش از 90 درصد از تحهیزات و تسلیحات مورد نیاز خود را در داخل کشور تامین می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو انقلاب، امیر سرتیپ ناصر آراسته رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی و جانشین اسبق فرمانده کل ارتش در برنامه طلوع فجر گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، امروز ه،ارتش به درجه ای از قدرت و اقتدار و استقلال رسیده است که بیش از 90 درصد از تحهیزات و تسلیحات مورد نیاز خود را در داخل کشور تامین می کند.

وی افزود: ارتش پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز آیینه تمام نمایی از جامعه ملی بود و همه روحیاتی که در جامعه جریان داشت در ارتش نیز بود؛ اگر روحیات انقلابی در جامعه جاری بود در ارتش نیز همین روحیات بود اما در ارتش بسیار عمیق تر بود.

رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی ادامه داد: اگر در بیرون ارتش ساواک پیگیر انقلابیون بود در داخل ارتش شرایط به مراتب سخت تر بود و علاوه بر ساوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی به روایت امیرسرتیپ آراسته

نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی به روایت امیرسرتیپ آراسته