مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 11:302021-02-10فرهنگي

نباید مقررات جشنواره فیلم فجر سلیقه ای باشد


در سال های گذشته ی جشنواره فیلم فجر، هیچ دو سالی حضور فیلم های مستند و کوتاه مثل هم نبوده؛ نه تعداد و جوایزشان و نه شرایط اکران، حضور و پذیرش.

- "در سال های گذشته ی جشنواره فیلم فجر، هیچ دو سالی حضور فیلم های مستند و کوتاه مثل هم نبوده؛ نه تعداد و جوایزشان و نه شرایط اکران، حضور و پذیرش.

حتی یک سال داوران گفتند ما فیلم های مستند را اصلاً ندیده بودیم.

وقتی حرف از آیین نامه می آید منظورمان همین است باید نظم و مقررات و آیین نامه ای برای حضور فیلم های مستند و کوتاه تدوین شود و تا زمانی که این وضعیت روشن نشود تمام اتفاقات سلیقه ای خواهد بود.

" مهدی شامحمدی کارگردان مستند هجده هزارپا که از فیلم های حاضر در جشنواره سی ونهم فجر بوده، در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به اتفاقاتی که امسال در جشنواره رخ داد و برخوردهای سلیقه ای که با فیلم های مستند و کوتاه شد، علاوه برآنکه در اختتامیه این دوره جشنواره شرکت نخواهم کرد بلکه تا زمانی که آیین نامه مشخص و باثباتی برای حضور آثار مستند در فجر تدوین نشود در آن حضور نخواهم داد.

همه همکارانم را هم دعوت می کنم تا آنها نیز در جشنواره شرکت نکنند.

او ادامه داد: فیلم های سینمای بلند داستانی در ایام جشنواره 90 نمایش داشتند و با تایم های فوق العاده به 110 بار اکران رسیدند و حالا این جشنواره برای فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید مقررات جشنواره فیلم فجر سلیقه ای باشد

نباید مقررات جشنواره فیلم فجر سلیقه ای باشد