مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-10پزشكي

واکسیناسیون کرونا در سیرجان آغاز شد


امروز واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 در سیرجان با حضور مسئولین دانشکده علوم پزشکی، خبرنگاران و 15 نفر از داطلبین کادر درمان آغاز شد.

- ایسنا/کرمان امروز واکسیناسیون علیه بیماری کووید 19 در سیرجان با حضور مسئولین دانشکده علوم پزشکی، خبرنگاران و 15 نفر از داطلبین کادر درمان آغاز شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی سیرجان در این مراسم گفت: براساس مقالات مجلات علمی معتبر دنیا، واکسن روسی موثر است، بنابراین از همشهریان خواهش می کنم به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می شود، توجه نکنند.

دکتر غلام عباس محمدی افزود: به جرات می گویم اگر مسئولان ما سخت گیرتر از سازمان غذا و داروی کشورهای پیشرفته دنیا و آمریکا نباشند، کمتر از آن ها نیز سخت گیر نیستند.

به همین دلیل استانداردها رعایت می شود و مردم مطمئن باشند اگر واکسیناسیون شروع شد، تمام مراحل بررسی و ایمنی طی شده است.

وی با غیرعلمی توصیف کردن انتقادها به واکسن روسی بیان کرد: اگر مخالفت ها را بررسی کنید خواهید دید که براساس دلایل علمی اظهار نشده اند؛ بلکه به صرف مسئله ای که اشاره کردم، یعنی طی نشدن طول مدت استاندارد و انجام نشدن تحقیقات کافی روی واکسن بیان شده اند و برخی، صحبت هایی که فردی در کشور دیگری انجام داده را در این جا تکرار می کنند وگرنه هیچ یک از این صحبت ها منبع علمی ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا در سیرجان آغاز شد

واکسیناسیون کرونا در سیرجان آغاز شد