مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-10سياسي

نمایش دلبستگی مردم خلخال به آرمان های امام و انقلاب


همزمان با 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مردم خلخال اوج دلبستگی به انقلاب و امام راحل را با حضوری متفاوت از سال های گذشته به نمایش گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب  شکوهمند اسلامی، مردم خلخال اوج دلبستگی به انقلاب و امام راحل را به نمایش گذاشتند و در خیابان های خلخال نمایشی از پرچم های سه رنگ آذین شده بر روی خودروها بود.

مراسم 22 بهمن متفاوت امروز با حضور گسترده مردم برگزار شد؛ از دوچرخه سواران گرفته تا موتورسواران و رانندگان خودروها، همه به عشق سربلندی ایران، پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

میدان بسیج خلخال امروز با حضور نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، استاندار اردبیل و جمعی از مسؤولان استان شاهد این حماسه مردمی بود؛ حماسه ای که بود که یاد شهدای انقلاب و امام شهدا را گرامی داشتند.

مردم خلخال در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به یاد بهمن 57 و شهدا و امام راحل، امروز در بهمن 99 نیز با آرمان های رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

هر چند در این روز جای شهدای شهرستان خلخال در جشن انقلاب خالی بود اما جشن انقلاب امروز مرهون جان فشانی مردان بزرگی است که رفتند تا انقلاب و کشور باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش دلبستگی مردم خلخال به آرمان های امام و انقلاب

نمایش دلبستگی مردم خلخال به آرمان های امام و انقلاب