مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 09:402021-02-10فرهنگي

نامزدی «سیمرغ» با اولین حضور در «فجر»/ همه چیز با «لانچر5» آغاز شد


امیر نوروزی بازیگری که در اولین حضور خود در جشنواره فیلم فجر با نقش آفرینی در دو فیلم سینمایی نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول شده است، - از تجربه بازی در مصلحت و مامان گفت.

امیر نوروزی بازیگر تئاتر که در این دوره از جشنواره فیلم فجر با 2 فیلم مصلحت و مامان حضور داشت و برای بازی در فیلم مامان نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اولین تجربه های بازیگری اش در سینما گفت: سال 97 و 98 من در نمایش لانچر 5 به کارگردانی مشترک مسعود صرامی و پویا سعیدی ایفای نقش می کردم.

این نمایش بسیار مورد توجه قرار گرفت و هنرمندان و سینماگران زیادی به تماشای کار نشستند و از همین طریق نیز من برای بازی در فیلم های سینمایی دعوت به کار شدم.

تجربه لانچر 5 برایم عجیب و خوشایند بود وی با اشاره به اینکه ابتدا بازی در فیلم مامان به او پیشنهاد شده درباره چگونگی این همکاری توضیح داد: آرش انیسی کارگردان فیلم به توصیه همسرشان خانم شقایق شوریان که در فیلم هم نقش نامزد من را بازی می کند و قبلاً بازی من را در لانچر 5 دیده بود، به تماشای این نمایش می نشیند و از آنجا که برای این فیلم به دنبال بازیگر غیرچهره می گشتند، من را برای بازی در فیلم در نظر می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدی «سیمرغ» با اولین حضور در «فجر»/ همه چیز با «لانچر5» آغاز شد

نامزدی «سیمرغ» با اولین حضور در «فجر»/ همه چیز با «لانچر5» آغاز شد