مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-10سياسي

یوم الله 22 بهمن قله انسجام، وحدت و بصیرت مردم است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندارکرمان در پیامی مشترک به مناسبت یوم الله 22بهمن، این روز را قله عزت، انسجام، وحدت و بصیرت مردمی دانستند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند.

- ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندارکرمان در پیامی مشترک به مناسبت یوم الله 22بهمن، این روز را قله عزت، انسجام، وحدت و بصیرت مردمی دانستند که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان متن پیام به شرح زیر است: به نام خدا 22 بهمن و ورود به چهل و سومین سال انقلاب اسلامی را در شرایطی گرامی می داریم که ایران اسلامی قوی تر، بالنده تر و مقتدرتر از همیشه تاریخ، استوار و سرفراز با پشتوانه مردمی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر بلندای عزت و افتخار ایستاده است.

یاد و خاطره شهیدان سلحشور دوران مبارزات انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای امنیت و حرم را گرامی می داریم که جانفشانی و ایثارگری آنها و خانواده های این عزیزان، پشتوانه به ثمر نشستن و تداوم مقتدرانه انقلاب اسلامی است.

یوم الله 22بهمن قله عزت، انسجام، وحدت و بصیرت مردمی است که همواره پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و هستند و نماد این پشتیبانی و حمایت، سردار دیارکریمان شهید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم الله 22 بهمن قله انسجام، وحدت و بصیرت مردم است

یوم الله 22 بهمن قله انسجام، وحدت و بصیرت مردم است