مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-10سياسي

معاون امور مجلس ریاست جمهوری: مسیر رشد و تعالی از شاهراه وحدت می گذرد


معاون امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، تاکید کرد که ایران امروز در حوزه های گوناگون علمی، - معاون امور مجلس ریاست جمهوری: مسیر رشد و تعالی از شاهراه وحدت می گذرد ایسنا/فارس معاون امور مجلس ریاست جمهوری با اشاره به بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، تاکید کرد که ایران امروز در حوزه های گوناگون علمی، پژوهشی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به هیچ عنوان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

حسینعلی امیری چهارشنبه در مراسم بزرگداشت 22 بهمن در شیراز که با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمع زیادی از زنان و مردان انقلاب و حامی نظام اسلامی در میدان شهدا برگزار شد، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در 42 سال گذشته هر کدام، گامهای بزرگی به سمت توسعه و پیشرفت کشور است.

او با اشاره به اینکه امروز و دیروز ایران را می توان در لابلای سطور نوشته های شخصیت های مختلف ایرانی و غیرایرانی جست و جو کرد، گفت: امروز شرکتهای دانش بنیان در ایران اقداماتی را پایه گذاری کرده و انجام میدهند که با کشورهای پیشرفته جهان برابری میکند.

امیری یکی از دستاوردهای انقلاب را امنیت در ابعاد مختلف برشمرد و این داشته را مدیون تلاشهای نیروهای مسلح، دستگاه های امنیتی و انتظامی دانست و تاکید کرد که توان ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون امور مجلس ریاست جمهوری: مسیر رشد و تعالی از شاهراه وحدت می گذرد

معاون امور مجلس ریاست جمهوری: مسیر رشد و تعالی از شاهراه وحدت می گذرد