مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-10سياسي

روزهای روشن و پرافتخار در انتظار ملت ایران/ پیام 22 بهمنی مردم به سه قوه


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: مسیر پیش روی ملت ایران یک مسیر روشن و پرافتخار است و روزهای بسیار روشن در انتظار این ملت مقاوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم راهپیمایی خودرویی مردم یزد در میدان امیرچقماق اظهار داشت: آنچه در 22 بهمن رخ داد، لبیک یک ملت بزرگ به آرمان پیامر اعظم (ص) بود که از پس چند قرن در جریان انقلاب اسلامی به این آرمان بزرگ علوی و نبوی لبیک گفت و نظامی را بر اساس الگوی علوی و فاطمی تاسیس کرد.

وی عنوان کرد: این مردمی ترین و بزرگترین انقلاب است که به دست مردمی مومن، متدین، سلحشور، اصیل و ریشه دار، فهیم و باوفا انجام شد و خداوند متعال نیز وقتی اراده ملت ایران را برای ورود به یک عصر جدید در سایه سار ملت الهی و صبر این ملت را دید، نصرت خود را بر آنها نازل کرد و امروز در برابر چشمان متعجب دوست و دشمن این نهضت بزرگ همچنان سربلند و باشکوه مسیر خود را ادامه می دهد زیرا از مصادیق کلمه طبیه است.

حاج علی اکبری ادامه داد: قرآن کریم فرمود کلمه طیبه یعنی آن آرمان ریشه دار و پاکیزه و مطهر که متصل به حقیقت توحید است و مثال آن همان درخت پاکیزه ای است که دارای ریشه عمیق، ساقه و بدنه ای محکم و دارای شاخه های سر به فلک کشیده است و ثمرات شیرینش کام مردمان را شیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای روشن و پرافتخار در انتظار ملت ایران/ پیام 22 بهمنی مردم به سه قوه

روزهای روشن و پرافتخار در انتظار ملت ایران/ پیام 22 بهمنی مردم به سه قوه