مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-10سياسي

درخواست 100 سازمان حقوقی برای اقدامات جدی در پرونده حقوق بشر مصر


بیش از 100 سازمان حقوقی برجسته از سراسر جهان با ارسال نامه ای برای وزرای خارجه کشورهای عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل هشدار دادند، جامعه حقوق بشر مصر با خطر نابودی از سوی دولت عبدالفتاح سیسی، - رییس جمهور مصر مواجه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت الحره، این سازمان ها از دولت ها خواستند در آستانه برگزاری چهل و ششمین نشست عادی شورای حقوق بشر سازمان ملل در تاریخ 22 فوریه 2021، از ایجاد سازوکار نظارت و ارائه گزارش از شرایط رو به وخامت حقوق بشر در مصر حمایت و پشتیبانی کنند.

این سازمان ها در ادامه از اعضای شورای حقوق بشر سازمان ملل خواستند ارائه گزارش هایی سازنده و پیگیری و نظارت بین المللی بر وضعیت رو به وخامت حقوق بشر در مصر را تضمین کنند.

کیفن ویلان، نماینده عفو بین الملل در ژنو اظهار کرد: استمرار جنبش حقوق بشر در مصر که با شدیدترین مشکلات مواجه است، در معرض آزمون است و جامعه بین الملل باید مسؤولیت حمایت از تلاش ها برای ایجاد سازوکار نظارت و ارائه گزارش به شورای حقوق بشر در خصوص وضعیت مصر را بر عهده بگیرد و همچنین این پیام را انتقال دهد که نادیده گرفتن مساله حقوق بشر از سوی مصر هرگز ادامه نخواهد یافت و پذیرفته نخواهد شد.

جان فیشر، مدیر دفتر دیده بان حقوق بشر در ژنو از دولت های عضو شورای حقوق بشر خواست این پیام که زمان زیادی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 100 سازمان حقوقی برای اقدامات جدی در پرونده حقوق بشر مصر

درخواست 100 سازمان حقوقی برای اقدامات جدی در پرونده حقوق بشر مصر