مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:352021-02-10سياسي

22 بهمن در حکم عید غدیر است


بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، 22 بهمن در حکم عید غدیر است، زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، 22 بهمن در حکم عید غدیر است، زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت، اتمام نعمت و تکمیل نعمت الهی برای ملت ایران صورت عملی و تحقق خارجی گرفت.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: بیان دستاوردهای انقلاب به معنای نادیده گرفتن و کتمان مشکلات نیست اما به برکت انقلاب با همه سنگ اندازی های دشمنان، دستاوردهای فراوانی نصیب کشور شده است.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب باید بیان شود تا مردم به ویژه جوانان با خدمات نظام اسلامی آشنا شوند، اضافه کرد: برای خدمت هر چه بیشتر به مردم و توسعه کشور، مسئولان باید با همه توان برای رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی مردم تلاش کنند.

این مسئول با یادآوری این مطلب که آمارهایی که در تشریح خدمات انقلاب داده می شود، آمارهای بین المللی است، یادآور شد: این آمارهای مقایسه ای با آمارهای دوران پهلوی توسط سازمان های بین المللی ارائه شده که همه آن ها به پیشرفت کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 بهمن در حکم عید غدیر است

22 بهمن در حکم عید غدیر است