مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-10ورزشي

مسابقات بین المللی قلعه قوس، جام مقاومت برگزار می شود


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی از برگزاری مسابقات بین المللی قلعه قوس، جام مقاومت با حضور کشورهای جبهه مقاومت خبر داد.

- رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی از برگزاری مسابقات بین المللی قلعه قوس، جام مقاومت با حضور کشورهای جبهه مقاومت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی، محمدتقی امیری خراسانی رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی، در حاشیه اولین دوره مسابقات قلعه قوس قهرمانی استان کرمان (بازی مورد علاقه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) که به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، محمدی نماینده شهرستان های بافت رابر و ارزوییه، پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، نژادفصیحی سرپرست دبیری فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی و .

در روستای قنات ملک رابر (زادگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) برگزار شد، اظهار کرد: خداوند را سپاسگزارم که در ایام الله دهه مبارک فجر و روزی که به نام مکتب حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، در زادگاه سردار سرافراز اسلام، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با دو برنامه خاص هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات بین المللی قلعه قوس، جام مقاومت برگزار می شود

مسابقات بین المللی قلعه قوس، جام مقاومت برگزار می شود