مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-10اقتصادي

مقدمات دائمی شدن عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا انجام می شود


اتحادیه اقتصادی اوراسیا کشورهای منطقه را به یکدیگر متصل کرده و مقدمات دائمی شدن عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا دو هفته دیگر انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازصادرات ایران به روسیه 40 درصد افزایش داشته و قرار است یک هاب مالی- تجاری و مرکز لجستیکی برای پیگیری امور گمرکی و قراردادی ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا شده است، گفت: این اتحادیه کشورهای منطقه را به یکدیگر متصل کرده و یک منطقه آزاد تجاری را راه اندازی کرده است، ایران گفت وگوها درباره عضویت دائم خود در این اتحادیه را آغاز کرده و دو هفته دیگر مقدمات دائمی شدن عضویت ما انجام خواهد شد.

قالیباف همچنین با اشاره به ملاقات هایی در روسیه برای بررسی مسائل منطقه ای نیز، افزود: در نشست با دبیر شورایعالی امنیت روسیه گفت وگوهایی درباره صلح، امنیت ملی، مبارزه با تروریسم و همکاری های ایران و روسیه در سوریه نیز انجام شد و در کنار آن موضوعات راهبردی پیرامون مسائل امنیتی دفاعی نیز مورد بررسی قرار گرفت و توافقات خوبی هم در این زمینه انجام شد.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین در این سفر نشستی را در اندیشکده شرق شناسی روسیه داشتیم که در این جلسه درباره مسائل آینده و جلوگیری از یکجانبه گرایی آمریکا در منطقه مورد بحث قرار گرفت و در ادامه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات دائمی شدن عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا انجام می شود

مقدمات دائمی شدن عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا انجام می شود