مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-10سياسي

ضرورت توجه به موضوع خودکفایی/ تشریح مولفه های پیروزی و موفقیت انقلاب


نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت توجه به موضوع خودکفایی در درون کشور، مولفه های پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

- حجت الاسلام احمد مبلغی در سخنانی با بیان اینکه امروز با نگاهی که انقلاب اسلامی ایران خلق کرده، مؤلفه های قدرت، پیشرفت و… را می توان در چند عنصر اصلی تعریف کرد، اظهار داشت: تمرکز اساسی بر اسلام از جمله این عناصر است چرا که اسلام دین پیشرفت است.

وی با تاکید بر اینکه در نگاه به آینده، همین اسلام، عدل را به همه جهان ارزانی می دارد، عنوان کرد: اسلام یک مؤلفه اساسی نرم افزار، قوی و نیرومند است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، همچنین مردم را یکی دیگر از این عناصر عنوان کرد و افزود: مردم هستند که باید عدالت را در صحنه عمل ایجاد کنند و قرآن هم بر ناس و مردم خیلی تاکید کرده است.

حجت الاسلام مبلغی، بیان داشت: ما هیچ گاه نباید از مردم و تمرکز اساسی بر مردم غافل شویم، هر چه مردم پر نشاط تر باشند تضمین ما نسبت به حرکت و پیشرفت بیشتر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه همچنین مؤلفه رهبری موجب انسجام می شود و فکر و هوشمندی را در یک نقطه کانونی متمرکز می کند، افزود: یک راه پرقدرت، آگاهانه، هوشمند و عالمانه در شخصیت مقام معظم رهبری تبلور دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به موضوع خودکفایی/ تشریح مولفه های پیروزی و موفقیت انقلاب

ضرورت توجه به موضوع خودکفایی/ تشریح مولفه های پیروزی و موفقیت انقلاب