مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-10سياسي

رییسی: غربی ها عزت، امنیت و آزادی ملت ما را نمی خواهند


یقین داریم دست انتقام الهی از آستین امت اسلامی بیرون می آید و انتقام خون شهدای مقاومت و سرداران شهید مبارزه با تروریسم را از ظالمان و آمریکای جنایتکار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، آیت الله و ایران و دیگر بلاد اسلامی سلب کند و نگذارد مردم منطقه روی امنیت را ببینند و مسلمان زندگی کنند.

آیت الله رییسی در عین حال گفت که حضور بابصیرت عشایر در صحنه، نقشه دشمنان را نقش بر آب کرد و امروز می بینیم که حضور جوانان برومند و سلحشور، هیچ نقطه ای در سرزمین عراق را برای تکفیری ها باقی نگذاشته است و برای این توفیق، خدا را شاکر هستیم.

رییس قوه قضاییه در ادامه سخنانش با بیان اینکه مسلمانان حق توقف و درجا زدن یا عقب گرد ارتجاعی را ندارند و همواره باید سیر الهی داشته باشند و به پیش بروند، گفت: آنچه مسلمانان را به عقب برمی گرداند و بازگشت ارتجاعی می دهد این است که به سخنان کفار توجه نمایند.

رییس دستگاه قضا تاکید کرد که مسلمان باید همواره به خدا اتکا داشته باشد و خدا را، ولی خود بداند و توانمندی خویش را باور نماید.

آیت الله رییسی با اشاره به انعقاد قرارداد کمپ دیوید برای دوستی مصر با اسراییل همزمان با دوران پیروزی انقلاب اسلامی در ایران اظهار داشت: چندی پیش یک نویسنده مصری به مناسبت سی سالگی انقلاب اسلامی در مقاله ای به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: غربی ها عزت، امنیت و آزادی ملت ما را نمی خواهند

رییسی: غربی ها عزت، امنیت و آزادی ملت ما را نمی خواهند