مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-10سياسي

جبراییلی: دولت جوان حزب الهی علاج مشکلات کشور است


رییس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام علاج مشکلات کشور را تشکیل دولت جوان حزب الهی دانست و گفت: گام دوم انقلاب فصل ثمردهی انقلاب از نظر نیروی انسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشتستان، سید ، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و امت اسلامی فعلاً در مرحله دولت اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه تا رسیدن به تحقق دولت اسلامی فاصله داریم تاکید کرد: برای رسیدن به این مرحله باید همراهی مردم وجود داشته باشد.

حضور مردم در کشور ما تشریفاتی نیست و همین مردم باید این دولت اسلامی را بسازند.

گام دوم فصل ثمردهی انقلاب از نظر نیروی انسانی است جبراییلی علاج مشکلات کشور را تشکیل دولت جوان حزب الهی دانست و بیان کرد: برخی افراد که کت جوان حزب الهی به آنها نمی چسبد موضوع را به چالش کشیده اند و جریان تحریف نیز در این زمینه اقدام به تحریف کرده است.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای این انقلاب حاصل تلاش های دولت های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون بوده و منکر آنها نیستیم، افزود: تفکر حاکم بر دولت تفکر مناسبی نیست و همین موضوع باعث می شود تا به نتیجه مطلوب نرسیم.

این کارشناس مسائل اقتصاد سیاسی با بیان اینکه گام دوم انقلاب فصل ثمردهی انقلاب از نظر نیروی انسانی است ادامه داد: جوانان ما در هر عرصه ای که وارد شده اند خوش درخشیده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبراییلی: دولت جوان حزب الهی علاج مشکلات کشور است

جبراییلی: دولت جوان حزب الهی علاج مشکلات کشور است