مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-10سياسي

ملت انقلابی ایران درصف های رسوخ ناپذیر پاسدار انقلاب وولایت هستند


نماینده ولی فقیه در استان زنجان و استاندار زنجان در بیانیه ای مشترک تاکید کردند: ملت انقلابی ایران ثابت کردند یکدل و در صفهای رسوخ ناپذیر باتمام وجود حامی وپاسدار انقلاب و ولایت هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله علی خاتمی و فتح الله حقیقی در پیام مشترک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزشهای اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است، افزودند: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به لطف خداوند متعال، هدایتهای داهیانه رهبر عظیم الشان انقلاب که تربیت یافته مکتب امام راحل هستند، پایداری و پایمردی شما که صاحبان اصلی این نظام و انقلاب هستید فرارسید.

در این پیام مشترک عنوان شده است: از یادها نرفته است که در اوایل پیروزی انقلاب بدخواهان، روز شمار سرنگونی نظام را فعال کرده بودند و هر روز وعده نابودی آن را می دادند و در این راه تا توانستند عناد و کینه ورزی کردند.

خاتمی و حقیقی عنوان کردند: دشمنان متفکران انقلاب را به شهادت رساندند، جنگ را بر ما تحمیل کردند و با استفاده از تحریم گمان کردند به خیال باطل خود خواهند رسید، اما خداوند متعال دشمنان ما را از نادانان قرار داد، ندانستند ملتی که شهادت دارد ترسی از ترور، جنگ، تحریم و فشار اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت انقلابی ایران درصف های رسوخ ناپذیر پاسدار انقلاب وولایت هستند

ملت انقلابی ایران درصف های رسوخ ناپذیر پاسدار انقلاب وولایت هستند