مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 05:402021-02-10سياسي

با وجود تمام تنگناها، انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت ادامه می دهد


خودکفایی ایران و پیشرفت انقلاب اسلامی با وجود تمام تنگناها و تحریم ها قابل ستایش است، به طوری که امروز به یک قدرت بازدارنده در سطح جهانی تبدیل شده ایم و هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد.

- ایسنا/اصفهان یک نماینده سابق مجلس گفت:خودکفایی ایران و پیشرفت انقلاب اسلامی با وجود تمام تنگناها و تحریم ها قابل ستایش است، به طوری که امروز به یک "قدرت بازدارنده در سطح جهانی" تبدیل شده ایم و هیچ کشوری جرات تعرض به ایران را ندارد.

احمد سالک در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مهم ترین دستاورد ایران در طول حیات 43 ساله انقلاب، ظهور پدیده جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه است، اظهار کرد: با توجه به انواع نظام های سیاسی موجود در جهان امروز و نحوه به قدرت رسیدن آنها می توان به این نتیجه رسید که نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظامی متفاوت است که بر اساس اصولی مانند جمهوریت و توأم بودن آن با اسلام و عترت و بر پایه ولایتمداری شکل گرفته است.

وی افزود: در سایه نظام اسلامی در سطح جهان به پیشرفت های زیادی رسیده ایم که این پیشرفت ها در زمینه های متعددی مانند تکنولوژی فضایی و فرستادن ماهواره به فضا قابل مشاهده است.

همچنین قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران در ردیف برترین کشورهای جهان از نظر سطح علمی و تعداد مقالات را نباید از قلم بیندازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود تمام تنگناها، انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت ادامه می دهد

با وجود تمام تنگناها، انقلاب اسلامی به مسیر پیشرفت ادامه می دهد