مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-10بين الملل

برنامه ضدنفت بایدن به نفع غول های نفتی روسی و سعودی شد


تصمیم دولت آمریکا برای محدود کردن استخراج نفت و گاز در زمینها و آبهای فدرال احتمالا بیشترین نفع را برای شرکتهای نفتی روسیه و غول نفتی آرامکوی سعودی خواهد داشت.

- تصمیم دولت آمریکا برای محدود کردن استخراج نفت و گاز در زمینها و آبهای فدرال احتمالا بیشترین نفع را برای شرکتهای نفتی روسیه و غول نفتی آرامکوی سعودی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که اکثر اقتصادهای توسعه یافته بزرگ جهان وعده می دهند اقتصاد سبزتری را ایجاد کند، دنیا هنوز مصرف کننده نفت است و برندگان سیاست ضدنفتی حداقل در کوتاه مدت شرکتها در کشورهایی خواهند بود که هنوز هیچ وعده ای در زمینه اهداف صفر کردن انتشار کربن نداده اند و شرکتهای نفتی بزرگشان تولید نفت را دو برابر کرده اند.

اکاترینا ایلیوچنکو، مدیر سرمایه در شرکت سرمایه گذاری یونیون اینوستمنت پریوات فوندز به بلومبرگ گفت: در حالی که غول های نفتی در اروپا متعهد شده اند سرمایه گذاری در تجدیدپذیرها را تقویت کنند و فعالیتهای نفت و گازشان را تعدیل کنند، دنیا همچنان به تولید نفت نیاز دارد و این نفت روسیه و آرامکوی سعودی خواهد بود.

برخی از سرمایه گذاران علاقه شان به سهام نفتی روسی از جمله سهام شرکتهای روس نفت و لوک اویل را افزایش داده اند زیرا انتظار دارند این شرکتها از سیاست سبز نقاط دیگر سود برده و پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ضدنفت بایدن به نفع غول های نفتی روسی و سعودی شد

برنامه ضدنفت بایدن به نفع غول های نفتی روسی و سعودی شد