مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 بهمن 1399 ساعت 04:552021-02-10بين الملل

تکرار ادعای وزیر خارجه عربستان علیه ایران


وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنرانی خود در نشست اتحادیه عرب در قاهره مدعی شد که یک «ایران مسلح به تسلیحات هسته ای» تهدیدی علیه کل منطقه خاورمیانه خواهد بود! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از اسراییل تایمز، فیصل بن فرحان آل سعود وزیر خارجه عربستان در جریان نشست اتحادیه عرب در شهر قاهره، پایتخت مصر با تکرار ادعاهای واهی خود علیه ایران مدعی شد که توسعه برنامه هسته ای ایران و همچنین پروژه موشک بالستیک این کشور کل منطقه را به مخاطره می اندازد .

وی با چشم پوشی آشکار از جنایات رژیم سعودی در جنگ یمن که به کشتار شهروندان بیگناه و ویرانی های گسترده در فقیرترین کشور خاورمیانه انجامیده است، مدعی شد: یکی از خطرناک ترین تهدیدهای فراروی منطقه ما تداوم نقض قوانین و هنجارهای بین المللی از سوی حکومت ایران است .

فرحان همچنین مدعی شد که این قانون شکنی ها امنیت و ثبات کشورهای ما را تهدید می کند! این دیپلمات سعودی در ادامه ادعاهای خود گفت که در میان موارد نقض حقوق بین الملل از سوی جمهوری اسلامی ایران حمایت [تهران] از گروه های شبه نظامی مسلحی را می توان افزود که به آشوب و تفرقه افکنی در بسیاری از کشورهای عربی دست می زنند .

فیصل بن فرحان در ادامه از جامعه بین المللی خواست تا به آنچه که به زعم وی نقض عهدهای ایران (!) و همچنین تهدید این کشور علیه من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار ادعای وزیر خارجه عربستان علیه ایران

تکرار ادعای وزیر خارجه عربستان علیه ایران