مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 16:352021-02-09اقتصادي

افتتاح 4 طرح کارآفرینی و کشاورزی در ری/ اشتغالزایی برای 1181 نفر در کهریزک


همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر، چهار طرح اشتغالزایی و کشاورزی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مسؤولان شهرستانی در بخش کهریزک افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر، چهار طرح کارآفرینی، اشتغالزایی و کشاورزی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی، فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسؤولان در روستاهای بخش کهریزک شهرستان ری به بهره برداری رسید.

امین بابایی بخشدار کهریزک در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان ری به عنوان یک موتور مولد در دهه فجر امسال، دامنه ای از اتفاقات خوب بود که در بخش کهریزک هم شاهد افتتاح 37 طرح با  401 میلیارد تومان اعتبار هستیم که به موجب آن اشتغالزایی برای 1181 نفر فراهم شد.

وی با بیان اینکه امروز 4 طرح افتتاح شد، گفت: این طرح ها در زمینه های ورزشی، کشاورزی و صنعتی بود که ضمن ایجاد اشتغال در روستاها باعث تثبیت جمعیت و جلوگیری از مهاجرت آن ها به شهرها می شود و از طرفی نیز پیام انقلاب اسلامی را به روستاییان زحمت کش می رساند.

بخشدار کهریزک افزود: مهم ترین شاخصه پروژه های دهه فجر امسال در بخش کهریزک چندوجهی بودن آن است به عنوان نمونه ابتکار عمل نوینی که در احداث سالن چندمنظوره دوتویه روی داد بهره گیری از قابلیت اشتغالزایی با هدف ایجاد کارگاه بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 طرح کارآفرینی و کشاورزی در ری/ اشتغالزایی برای 1181 نفر در کهریزک

افتتاح 4 طرح کارآفرینی و کشاورزی در ری/ اشتغالزایی برای 1181 نفر در کهریزک