مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 16:302021-02-09اقتصادي

تجلیل از صادرکنندگان برتر کرمانشاه


از صادرکنندگان نمونه کرمانشاه تجلیل شد.

- ایسنا/کرمانشاه از صادرکنندگان نمونه کرمانشاه تجلیل شد.

کیوان کاشفی رییس اتاق کرمانشاه در مراسم روز ملی صادرات استان کرمانشاه که امروز (21 بهمن) با حضور معاون وزیر صمت، استاندار و جمعی از مسئولین و فعالان اقتصادی کرمانشاه برگزار شد، قوانین و مقررات دست و پاگیر، عدم تعادل بین بازار داخلی و خارجی و رانت ارز 4200 تومانی را از موانع جهش صادرات کشور دانست.

کاشفی با بیان اینکه صادرات کشور طی دو سال اخیر با چالش های زیادی خصوصا در زمینه بازگشت ارز و جهش نرخ آن مواجه شد، افزود: این شرایط فضا را برای صادرکنندگان تنگ و سخت کرد.

وی ادامه داد: با توجه به جهش سه برابری نرخ ارز طی دو سال اخیر، انتظار می رفت جهش صادرات را نیز شاهد باشیم، اما نه تنها این مهم محقق نشد، بلکه حتی برای بازگشت دلار هم با مشکل مواجهیم.

عضو هیات رییسه اتاق ایران از کارشناسی های متعدد صورت گرفته برای بررسی چرایی این معضل با کسب نظر از 30 فعال اقتصادی، حدود 50 نماینده مجلس و 500 فعال اقتصادی سراسر ایران یاد کرد و افزود: حتی تجارب کشورهای دیگر را نیز در این زمینه بررسی کردیم که در نهایت به سه عامل اصلی رسیدیم.

کاشفی قوانین و مقررات دست و پاگیر که طی سه سال اخیر برای حوزه صادرات و تجارت بیشتر از سایر بخش ها بوده را یکی از موانع اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از صادرکنندگان برتر کرمانشاه

تجلیل از صادرکنندگان برتر کرمانشاه