مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 15:302021-02-09سياسي

قوی شدن راه مقابله با دشمنان/ نیاز کشور به رشد بیشتر در حوزه علمی


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای مقابله با دشمنان چاره ای جز قوی تر شدن نداریم چرا که هر کشوری ضعیف باشد حذف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در آیین جشن انقلاب و مراسم تجلیل از اولین فارغ التحصیلان هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: معتقدیم در قرن 20 میلادی پدیده ای در عالم رخ داد که مهمترین رخداد سیاسی قرن و مصداق بارز تبلور و نصرت الهی بود چرا که پیروزی انقلاب اسلامی قابل باور نبود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح بیان کرد: علت اینکه انقلاب اسلامی ایران مهمترین رخداد قرن 20 میلادی را رقم زد ایمان حضرت امام(ره) ، همراهی همراهان ایشان و ملت ایران بود و سرانجام کمک و یاری خداوند موجب پیروزی ملت ایران شد.

وی بیان کرد: آن روزها دو بلوک شرق و غرب بر جهان حاکم بود و کشوری نمی توانست ادعای استقلال داشته باشد، 60 هزار مستشار آمریکایی همه امورات ایران از کشاورزی گرفته تا سایر موارد را در دست داشتند حتی شاه را می بردند و می آوردند، ما یک ژاندارم وابسته به آمریکا بودیم و مطمئن بودند کار خاصی اتفاق نمی افتد اما خداوند به حضرت امام که  ایمان به خدا، ایمان به هدف و ایمان به راهی که انتخاب کرده داشت کمک کرد و معجزه قرن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوی شدن راه مقابله با دشمنان/ نیاز کشور به رشد بیشتر در حوزه علمی

قوی شدن راه مقابله با دشمنان/ نیاز کشور به رشد بیشتر در حوزه علمی