مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-09سياسي

استقبال نائب رییس مجلس بوسنی و هرزگوین از توسعه مناسبات همه جانبه با ایران


رضا قلیچ خان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با باقر عزت بگوویچ نائب رییس دوره ای مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین دیدار و گفت وگو کرد.

- رضا قلیچ خان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین با باقر عزت بگوویچ نائب رییس دوره ای مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باقر عزت بگوویچ رییس حزب اقدام دمکراتیک در این دیدار با یادآوری حمایت های ملت و دولت ایران از کشور بوسنی هرزگوین در دوران جنگ گذشته و شرائط سخت پس از آن اظهار داشت: ایران یکی از دوستان بزرگ بوسنی و هرزگوین است و ما علاقمند به گسترش مناسبات با ایران در همه زمینه ها هستیم.

باقر عزت بگوویچ نائب رییس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین با تاکید بر روابط دوستانه دو ملت گفت: از گسترش همکاری های دو کشور و استفاده از تجارب یکدیگر استقبال می کنیم.

سفیر کشورمان در بوسنی و هرزگوین در این دیدار مناسبات دو کشور در عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را خوب و رو به پیشرفت توصیف کرد و گفت: انتظار می رود در برهه فرارو زمینه های همکاری میان دو کشور بیش از پیش افزایش یابد.

در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه ایران و بوسنی هرزگوین و ضرورت تسهیل همکاری ها بخصوص در عرصه اقتصادی و آشنایی و ترغیب بخشهای خصوصی دو کشور برای همکاری بیشتر گفت وگو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال نائب رییس مجلس بوسنی و هرزگوین از توسعه مناسبات همه جانبه با ایران

استقبال نائب رییس مجلس بوسنی و هرزگوین از توسعه مناسبات همه جانبه با ایران