مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 15:002021-02-09سياسي

بیمارستان «مسیح دانشوری» جزء 27 مرکز درمانی برتر منطقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم افتتاح فاز یک ساختمان امام حسن مجتبی (ع) بیمارستان مسیح دانشوری با حضور علی اکبر ولایتی، - بیمارستان مسیح دانشوری قطب علمی و پژوهشی در عرصه فراملی و بین المللی محسوب می شود و جزو 27 مرکز درمانی برتر منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم افتتاح فاز یک ساختمان امام حسن مجتبی (ع) بیمارستان مسیح دانشوری با حضور علی اکبر ولایتی، رییس بیمارستان، نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و رییس ستاد مبارزه با کرونای استان تهران، جمعی از متخصصان و مدیران بیمارستان و کادر فنی پروژه ساختمان جدید امروز برگزار شد.

با افتتاح کامل این مجموعه، ظرفیت بیمارستان مسیح دانشوری به 800 تختخواب خواهد رسید که با امکانات ویژه و ظرفیت بیشتر برای بیماران کرونایی نیز استفاده و مورد بهره برداری قرار گرفته و می تواند در ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های این مرکز در رسیدگی و ارائه خدمات به بیماران بسیار موثر باشد.

در ابتدای این مراسم، ولایتی با اشاره به اقدامات گسترده و فراگیر بیمارستان برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: تمامی متخصصان، کادر درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان «مسیح دانشوری» جزء 27 مرکز درمانی برتر منطقه

بیمارستان «مسیح دانشوری» جزء 27 مرکز درمانی برتر منطقه