مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:502021-02-09ورزشي

تغییرات مدیریتی در شهرداری گرگان


در جلسه شورای اداری شهرداری گرگان مدیران تغییرات در بدنه مدیریتی این شهرداری اعلام و مسوولان جدید معرفی و از مسوولان در سمت های قبلی تقدیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، جلسه شورای اداری شهرداری گرگان عصر امروز در سالن شهید سلیمانی شهرداری گرگان برگزار و در این مراسم طی حکم های جداگانه از سوی عبدالرضا دادبود شهردار گرگان، مدیران در سمت های جدید مدیریتی منصوب و احکام مسوولیتی به آنها ابلاغ شد.

بر این اساس، سیدمحمدرضا سیدالنگی معاون توسعه مدیریت منابع شهرداری گرگان شد و احمد سالاری به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گرگان منصوب شد.

همچنین مقداد صادقیان که پیش از این سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان بود به عنوان مدیر پروژه گردشگری شهر بازی مدرن، کریم علمی به عنوان سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، شهرام شاکری به عنوان سرپرست واحد املاک شهرداری، مصطفی مطهری به عنوان مدیر بخش توسعه بازارچه های محلی معرفی شدند.

کریم علمی پیش از این مدیر مرکز فوریت های خدمات شهری شهرداری گرگان بودو سابقه سرپرستی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان و مسوول واحد تشریفات این شهرداری را در کارنامه خود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات مدیریتی در شهرداری گرگان

تغییرات مدیریتی در شهرداری گرگان