مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-09سياسي

گام مهم سپاه گیلان برای رونق کشاورزی و حفظ منابع طبیعی


در راستای تحقق اهداف چهارگانه پدافند غیرعامل و اقتصاد مقاومتی، تفاهم نامه ای مابین سپاه، جهاد و منابع طبیعی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، تفاهم نامه همکاری سپاه قدس گیلان با سازمان های جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان در راستای تحقق اهداف چهارگانه پدافند غیرعامل و اقتصاد مقاومتی منعقد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف انعقاد قرارداد با سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان اظهار کرد: اجرای طرح های پیشرفت و آبادانی با استفاده از ظرفیت های بسیج در راستای لایروبی انهار و آب بندان ها بخشی از این اهداف است.

سردار محمد عبدالله پور ترمیم جاده های بین مزارع را نیز یکی از اهداف انعقاد تفاهم نامه مذکور دانست و گفت: اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز و طرح هوشمند سازی کشاورزی ازجمله رویکردهای اجرای طرح مذکور است.

وی اولویت همکاری مشترک سپاه و سازمان جهاد کشاورزی را اراضی باغی و زراعی به منظور افزایش تولید دانست و افزود: افزایش حمایت از دام پروران تولیدکننده گوشت قرمز نیز در دستور کار این همکاری مشترک قرار دارد.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین با اشاره به اهداف انعقاد قرارداد با اداره کل منابع طبیعی استان گیلان بیان کرد: طرح زراعت چوب در اراضی شخصی کشاورزان و اراضی معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام مهم سپاه گیلان برای رونق کشاورزی و حفظ منابع طبیعی

گام مهم سپاه گیلان برای رونق کشاورزی و حفظ منابع طبیعی