مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-09سياسي

گشایش نمایشگاه اسوه های صبر و مقاومت در کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین گشایش نمایشگاه اسوه های صبر و مقاومت، حضور موثر و مقتدارنه بانوان جزیره در عرصه های مختلف را الگویی موفق در سطح کشور برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل و به شهادت رسیدن 27 بانوی شجاع کشورمان است.

همچنین در این نمایشگاه سنگر مبارزه بانوانی به تصویر کشیده شده است که در دوران ستم شاهی و در حین مبارزات خود بازداشت شده و در زندان های ساواک تعداد 550 نفر از این بانوان مبارز مورد شکنجه قرار گرفتند.

غلامحسین مظفری اظهار داشت: با توجه به این که در صحنه های اجرایی و عملیاتی اقدامات موثر و کاربردی در سطح کشور انجام شده که باید در این حوزه جایگاه و نقش بانوان مورد توجه قرار گیرد.

به گفته مظفری بانوان در حوزه های علمی نقش بی نظیر دارند و باید به این باور برسیم که به هر میزان که صحنه حضور و مشارکت بانوان در عرصه مختلف کشور بیشتر شود به شرایط مطلوب تری خواهیم رسید.

وی در خصوص نقش و جایگاه بانوان در جزیره کیش گفت: راه اندازی پارلمان زنان، پیش بینی مجموعه های توانمندسازی بانوان و ایجاد مراکز عرضه محصولات صنایع دستی از جمله اقدامات و به شهادت رسیدن 27 بانوی شجاع کشورمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه اسوه های صبر و مقاومت در کیش

گشایش نمایشگاه اسوه های صبر و مقاومت در کیش