مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:352021-02-09سياسي

بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از بیمارستان موقوفه مردانی آذر


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از روند ساخت و ساز بیمارستان کودکان موقوفه زهرا مردانی آذر بازدید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از روند ساخت و ساز بیمارستان کودکان موقوفه زهرا مردانی آذر بازدید کرد.

حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی در این بازدید در جریان روند ساخت وساز این بیمارستان خیرساز و وقفی قرار گرفت و اظهار کرد: این بیمارستان تخصصی 640 تختخوابی کودکان مردانی آذر با حضور نمایندگان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی سال گذشته توسط بانی خیر آن وقف شده است.

وی در ادامه با خیر نامدار، آقای مردانی آذر نیز دیدار کرده و از فعالیت های خیرانه وی قدردانی کرد و افزود: این موقوفه یکی از بزرگترین موقوفات تبریز بعد از انقلاب است که توسط خاندان مردانی آذر احداث و وقف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بیمارستان تخصصی با 640 تخت در زمینی به وسعت 9 هکتار با زیربنای 55 هزار مترمربعی در چهار طبقه با هزینه بیش از 200میلیارد تومان با هزینه خیر خیراندیش کریم مردانی آذر در حال احداث و واگذاری برای خدمت به کودکان بیمار خواهد بود.

مقرر است پس از ساخت و اتمام پروژه، این بیمارستان توسط هیئت امنای 11 نفره با تولیت حاج کریم مردانی آذر و نظارت اداره کل اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی تبریز اداره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از بیمارستان موقوفه مردانی آذر

بازدید مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از بیمارستان موقوفه مردانی آذر