مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-09اقتصادي

تولید روزانه گاز کشور 70 میلیون مترمکعب دیگر افزایش می یابد


مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با تأکید بر اینکه صنعت گاز برای هر مقدار تولید و انتقال گاز آماده است، گفت: تولید گاز کشور تا پایان دولت دوازدهم روزانه تا 70 میلیون مترمکعب دیگر افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حسن منتظر تربتی با تأکید بر اینکه اگر نگاه سیاسی دولت ها روی عملکرد صنعت گاز کشور نباشد، با ارزیابی دقیق می توان دریافت که توسعه و تولید گاز در این چند سال اتفاق بی سابقه ای بوده است، اظهار کرد: امروز به مدد توسعه گاز در کشور می توانیم صادرکننده این فرآورده باشیم و این به لحاظ اقتصادی کمک زیادی به کشور کرده است.

وی ادامه داد: اکنون هرچه بتوانیم پایدارتر، ایمن تر و بهینه تر کار کنیم بی شک الگوی بهتری برای ارائه خواهیم شد.

از سوی دیگر گاز تاکنون برای جایگزینی با سوخت های گران تر صرف شده و به آن به عنوان کالایی اقتصادی نگاه نشده است، در حالی که گاز آمده تا اقتصادی بهتر مانند نفت را نجات دهد.

گاز باید کالایی اقتصادی شود مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: اکنون وقت آن است که به خود گاز به عنوان کالایی اقتصادی نگاه شود.

اگر بخواهیم این گاز را به پول تبدیل کنیم خود کالای ارزشمندی است و بهینه سازی از این جهت می تواند یک درآمد باشد، زیرا گاز را به جای حرارت، به پول تبدیل می کند؛ باید در سال های آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه گاز کشور 70 میلیون مترمکعب دیگر افزایش می یابد

تولید روزانه گاز کشور 70 میلیون مترمکعب دیگر افزایش می یابد