مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-09سياسي

اجرای طرح «یاس» برای حمایت از زنان بی سرپرست و بد سرپرست


طرح ملی «یاس» (یاران آسیب ستیز) با همکاری سازمان جوانان هلال احمر و کمیته امداد برای حمایت از زنان بی سرپرست یا بد سرپرست اجرا می شود.

- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: طرح ملی یاس (یاران آسیب ستیز) با همکاری سازمان جوانان هلال احمر و کمیته امداد برای حمایت از زنان بی سرپرست یا بد سرپرست اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد حسن قوسیان مقدم در دیدار با نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی، با اشاره بر قدمت بیش از 70 ساله سازمان جوانان هلال احمر گفت: فعالیت های هلال احمر در همه زمینه ها از مدارس تا دانشگاه ها، حوزه های علمیه و کانون های کارگری گسترش پیدا کرده است و تیم های امدادی در حوزه جوانان با گذراندن دوره های آموزشی سازماندهی می شوند و در موقع بحران از ظرفیت آنها استفاده می شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: اعضای سازمان جوانان همچنین در بحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعال هستند و اکنون این فعالیت ها در خانه های هلال در روستاها گسترش پیدا کرده است و تا پایان امسال 5 هزار روستا تحت پوشش فعالیت خانه های هلال قرار می گیرد.

وی همچنین به اجرای طرح ملی یاس (یاران آسیب ستیز) سازمان جوانان هلال احمر با همکاری کمیته امداد اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح از زنان بی سرپرست یا بد سرپرست حمایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «یاس» برای حمایت از زنان بی سرپرست و بد سرپرست

اجرای طرح «یاس» برای حمایت از زنان بی سرپرست و بد سرپرست