مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-09سياسي

111 مددجوی بهزیستی در مازندران صاحب خانه شدند


در یازدهمین روز از ایام الله دهه فجر 111 مددجوی بهزیستی در مازندران صاحب خانه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران بعداز ظهر امروز در آیین افتتاح خانه مددجویان بهزیستی که در قائم شهر و به صورت ویدئوکنفرانسی به ریاست قبادی دانا، معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی تحویل دادیم.

وی افزود: به میمنت و مبارکی دهه فجر 111 واحد مسکونی در استان مازندران در اختیار جامعه هدف قرار گرفت، 34 واحد از این 111 واحد مسکونی، مرتبط با خانواده هایی است که دو معلول یا بیشتر در خانه دارند.

گوهردهی تصریح کرد: تسهیلاتی که به جامعه هدف واگذار شد به صورت بلاعوض و بیش بر 35 میلیارد تومان است، برنامه ریزی بهزیستی مازندران برای ساخت مسکن مددجویی در سال جاری 360 واحد بوده است.

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: به لطف خدا ما توانستیم از برنامه هدف پیشی بگیریم، تا جایی که در نیمه نخست امسال 460 واحد مسکونی به مددجویان واگذار شد و امید می رود که تا پایان امسال 800 واحد مسکن به مددجویان بهزیستی تحویل دهیم.

* طی دو سال گذشته 45 خانواده دارای 2 معلول در قائمشهر صاحب خانه شدند در ادامه اسرافیل یزدانی رییس اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر ضمن تبریک ایام الله دهه فجر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این دهه، کلید سه واحد مسکونی به خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

111 مددجوی بهزیستی در مازندران صاحب خانه شدند

111 مددجوی بهزیستی در مازندران صاحب خانه شدند