مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-09اقتصادي

شرایط صادرات گوشت قرمز مازاد بر نیاز ایلام فراهم شود


استاندار ایلام با اشاره وضعیت تولید گوشت قرمز در استان، گفت: شرایط صادرات گوشت قرمز مازاد بر نیاز ایلام فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، به عملکرد مطلوب دستمزد یارانه در استان اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز با رشد 203 درصدی در کشور با فاصله رتبه اول را داریم همچنین در عملکرد طرح کارورزی نیز استان در رتبه دوم کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات و دستاوردها در حوزه اشتغال و بیکاری به معنای کامل ریشه کنی بیکاری در استان نیست، گفت: از مدیران حوزه کار استان درخواست دارم در این زمینه با منتقدان نشست داشته و ضمن تشریح اقدامات، به برخی ابهامات موجود پاسخ دهد.

استاندار ایلام اضافه کرد: همچنان بحث اشتغال و موضوع بیکاری جوانان دغدغه و بحث اول استان است و در این راستا برنامه ها در اولویت هستند.

سلیمانی دشتکی در ادامه در خصوص عملکرد ستاد تسهیل گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید 192 جلسه با 594 مصوبه داشته ایم که 84 درصد مصوبات اجرایی شده و در این زمینه رتبه دوم کشور را داریم.

100 واحد تولیدی در ایلام احیا شد وی با اعلام این خبر که استان با جذب 100 درصدی تسهیلات بند الف تبصره 18 رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: در سه ماهه ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط صادرات گوشت قرمز مازاد بر نیاز ایلام فراهم شود

شرایط صادرات گوشت قرمز مازاد بر نیاز ایلام فراهم شود