مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:552021-02-09سياسي

بزرگترین مرجع اطلاعات شهدای استان یزد اسفندماه امسال رونمایی می شود


معاون روابط عمومی سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت مشارکت رسانه ها در پوشش اخبار دومین کنگره ملی شهدای استان، گفت: با توجه به این که مقرر شده سایت کنگره مرجعی برای اطلاعات دقیق شهدای استان یزد باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سرگرد محمد جهانی، اظهار کرد: اصحاب رسانه در عصر امروز وظیفه سنگین به دوش دارند و باید با بصیرت افزایی عمومی رسالت خود را در قبال انقلاب اسلامی ادا کنند.

وی برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان یزد را فرصت مناسبی برای تبین ارزش های انقلاب و ارائه خدمات مختلف دانست و افزود: خدمت به اقشار مختلف از جمله جدی ترین رویکردهای این دوره کنگره ملی شهدا در دارالعباده است.

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد نقش رسانه در هدایت افکاری عمومی را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در این دوره از کنگره شهدا اصحاب رسانه استان مشارکت مطلوب و قابل تحسینی با یادواره های شهدای استان داشتند.

دبیر کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی شهدای استان با اشاره به اقدامان انجام شده در این کمیته، تصریح کرد: تاکنون 12 نشست خبری با حضور روئسا و دبیران کمیته های مختلف دومین کنگره شهدا برگزار شده و قرار است آخرین نشست دوم اسفند ماه امسال با حضور استاندار و فرمانده ارشد سپاه الغدیر برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مرجع اطلاعات شهدای استان یزد اسفندماه امسال رونمایی می شود

بزرگترین مرجع اطلاعات شهدای استان یزد اسفندماه امسال رونمایی می شود