مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-09اقتصادي

عقد تفاهم نامه تامین اعتبار 79 میلیارد ریالی بازسازی سینما 29 بهمن تبریز


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از عقد تفاهم نامه بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی، حوزه هنری استان و حوزه هنری کشور برای تامین اعتبار 79 میلیارد ریالی بازسازی سینما 29 بهمن تبریز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، داود بهبودی ظهر امروز در دیدار با معاون اداری مالی حوزه هنری کشور اظهار کرد: همکاران حوزه هنری استان فراتر از روحیه کارمندی تلاش می کنند و این تلاش ها از  ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه وضعیت جامعه هنری بمراتب باید بهتر شکل فعلی باشد، افزود: متاسفانه در سال های اخیر دولت با تنگناهای شدید مالی مواجه بوده با این حال حوزه هنری جزو معدود دستگاه های اجرایی استان است که اعتبارات عمرانی آن صددرصد تخصیص یافته است.

بهبودی تصریح کرد: از حوزه هنری کشور انتظار داریم نگاه و رویکردشان نسبت به استان هایی که دارای سابقه طولانی در زمینه های فرهنگی و هنری و در نتیجه استعدادهای بیشتری هستن، واقع بینانه تر باشد و توجهات و امکانات صرفا متوجه استان های محروم نباشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتظار اینست که تعادل برقرار شود و نه لزوما تساوی، افزود: بین آذربایجان شرقی با سابقه طولانی هنر سینما و استان هایی که سوابق چندانی در این زمینه ندارند بایستی تفاوت هایی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد تفاهم نامه تامین اعتبار 79 میلیارد ریالی بازسازی سینما 29 بهمن تبریز

عقد تفاهم نامه تامین اعتبار 79 میلیارد ریالی بازسازی سینما 29 بهمن تبریز