مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:252021-02-09سياسي

مواضع دشمنان، خالی از قدرت حقیقی است


مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای اعلام کرد: جریان ها و فعالان سیاسی داخلی توجه داشته باشند که مواضع دشمنان، خالی از قدرت حقیقی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در آستانه یوم الله بیست و دوم بهمن، به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی: روز بیست و دو بهمن، روز نجات ملّت ایران و روز شکوفایی و پیروزی بزرگ ترین انقلاب دوران تاریخ ما از شروع اسلام تا امروز است بسم الله الرحمن الرحیم بیست و دوم بهمن ماه مقطعی تاریخی و سرنوشت ساز در تاریخ ایران و تحولات جهانی می باشد، نقش و اثرگذاری جمهوری اسلامی در معادلات جهانی هر روز بیشتر و وزان و اقتدار نظام اسلامی در برابر نظام سلطه فزونی می یابد، و گام به گام به اهداف و آرمان هایش نزدیکتر و شتاب پیشرفت و توفیقاتش در سطح بین الملل حیرت آور گردیده که ایران مستقل و مقتدر امروز، نمونه و الگویی برجسته برای سایر کشورها گردیده است.

این همه مرهون رهبری الهیِ بنیانگذار جمهور اسلامی، حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و همّت بالا و ایثار و از خودگذشتگی ملّتی بزرگ است که بصیرت و فهم، سعی و تلاش و جهاد و شهادت را در پرتو فرام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع دشمنان، خالی از قدرت حقیقی است

مواضع دشمنان، خالی از قدرت حقیقی است