مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-09سياسي

گشایش نمایشگاه «اسوه های صبر و مقاومت» در کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به گشایش نمایشگاه «اسوه های صبر و مقاومت» در کیش، حضور مؤثر و مقتدرانه بانوان جزیره کیش را الگویی موفق در عرصه های مختلف دانست.

- کیش- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به گشایش نمایشگاه اسوه های صبر و مقاومت در کیش، حضور مؤثر و مقتدرانه بانوان جزیره کیش را الگویی موفق در عرصه های مختلف دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، دوشنبه 20 بهمن در آیین گشایش نمایشگاه اسوه های صبر و مقاومت در مرکز همایش های بین المللی کیش بر توانمند سازی و ترغیب بانوان برای مشارکت در عرصه های مختلف جامعه تاکید کرد و گفت: ایجاد زمینه مشارکت بانوان در عرصه های مختلف سبب شده زنان در حوزه های اجتماعی، علمی و به ویژه اقتصادی کشور نقش مؤثر و کارآمدی ایفا کنند.

مظفری ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر بر نقش بی بدیل بانوان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره داشت و افزود: توانمندی های ارزشمند بانوان پرتلاش و حضور مسئولانه آنها در تمام عرصه ها سبب شد به سمتی حرکت کنیم که نقش و جایگاه بانوان بیشتر از گذشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه «اسوه های صبر و مقاومت» در کیش

گشایش نمایشگاه «اسوه های صبر و مقاومت» در کیش