مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-09سياسي

چگونه دستشویی رفتن را به کودکان آموزش دهیم؟


یکی از اتفاق های بزرگ در زندگی کودک شما، یادگیری استفاده از توالت است که هم برای شما و هم برای کودک تان قدم بسیار بزرگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام کتاب هدهد، اکثر کودکان در سن دو تا سه سالگی آمادگی لازم برای یاد گرفتن این کار مهم را دارند.

البته باید به خاطر داشته باشید که این آموزش امری زمان بر است و پروسه ای طولانی در پیش رو دارید، که البته بسته به نوع شخصیت کودک تان، می تواند متغیر باشد و شاید مجبور به استفاده از راه کارها و استراتژی های مختلفی برای کودک خود باشید.

اما در این متن به یک سری راه حل ها و توصیه هایی اشاره کرده ایم که می تواند برای همه شما سودبخش واقع شود.

همواره به یاد داشته باشید که کلید موفقیت در آموزش صبر و بردباری است و آگاهی از این موضوع که کودک شما با سرعت متناسب خودش به این موفقیت مهم دست پیدا می کند.

منظم شدن زمان دفع ادرار و مدفوع کودک – خشک ماندن پوشکش بعد از خواب روزانه یا بعد از گذشت دو ساعت – علاقه نشان دادن او برای رفتن و استفاده کردن از دستشویی - غر غر کردن او در هنگام خیس شدن و کثیف شدن پوشکش - تغییر حالات صورت او به هنگام دفع ادرار یا مدفوع - رفتن او به اتاق دیگری یا پشت میز یا مبلی موقع دفع ادرار و مدفوع - علاقه نشان دادن او برای استقلال در انجام کارهایش و غیره، علایمی هستند که نشان می دهند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه دستشویی رفتن را به کودکان آموزش دهیم؟

چگونه دستشویی رفتن را به کودکان آموزش دهیم؟