مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 11:002021-02-09سياسي

جز آموزش راهی برای مصونیت کودکان از خطرات اینترنت وجود ندارد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به خطرات فضای مجازی و اینترنت برای کودکان، گفت: در شرایط فعلی که فعالیت دانش آموزان در بستر اینترنت شکل می گیرد، - جز آموزش، آگاهی و شناخت هیچ راه دیگری برای مصونیت نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در مراسم امضا تفاهم نامه با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به اهمیت حفاظت از کودکان در برابر خطرات فضای مجازی و اینترنت اظهار کرد: از جمله مباحث مهم در کنار توجه و ارائه آموزش ها به زنان و خانواده، حفاظت از امنیت خانواده و کودکان است.

از جمله مهم ترین مولفه های حفاظت امنیت خانواده به ویژه در شرایط پاندمی کووید 19 افزایش مهارت استفاده از اینترنت دانش آموزان است.

وی ادامه داد: اگر مادران و کودکان و جوانان بدانند با چه مخاطرات جدی در فضای مجازی مواجه اند و تهدیدها را بشناسند می توانند مصونیت خود و خانواده خود را حفظ کنند.

در غیر این صورت آسیب های فراوانی به شکل شبکه های سازمان یافته خانواده ها را تهید می کند و ما باید توجه ویژه به ارائه این آموزش ها داشته باشیم.

ابتکار با اشاره به سفر اخیر خود به کردستان ادامه داد: زنان کردستان در زمینه های مختلف به ویژه اقتصاد خلاق و هنر بسیار مشتاق بودند چراکه ماهیت برخی استان ها نظیر کردستان با هنر و موسیقی گره خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جز آموزش راهی برای مصونیت کودکان از خطرات اینترنت وجود ندارد

جز آموزش راهی برای مصونیت کودکان از خطرات اینترنت وجود ندارد