مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-09سياسي

اسباب بازی های شناختی ایرانی به بازار می آید


اسباب بازی های شناختی برگزیده در ششمین جشنواره ملی اسباب بازی انتخاب و معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،در این رویداد در قالب تیم های تحقیقی و پژوهشی بیش از صد اسباب بازی در زمینه بازی های فکری و شناختی به جشنواره ارائه شد که پس از داوری های تخصصی توسط نمایندگان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هفت تیم به عنوان برگزیده در حوزه بازی های شناختی انتخاب و معرفی شدند.

تیم های برگزیده در حیطه بازی های شناختی با حمایت ستاد از جوایز نقدی، سوبسید فروش و نیز منتورینگ شناختی بهره مند می شوند.

 ششمین جشنواره ملی اسباب بازی در پنج بخش رقابتی، نشست ها و کارگاه های علمی، ترویجی،  نمایشگاه تخصصی و بازار اسباب بازی از آذرماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد.

 هدف از آن نیز حمایت از کالای ایران ساخت و کمک به رونق تولید و برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در حوزه اسباب بازی با همراهی شورای نظارت بر اسباب بازی و انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران است.

 این جشنواره امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا  و لزوم رعایت شیوه نامه های  بهداشتی، به صورت مجازی و درچند مرحله به شکل گام به گام برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسباب بازی های شناختی ایرانی به بازار می آید

اسباب بازی های شناختی ایرانی به بازار می آید