مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-09سياسي

ستاد ملی احیای دریاچه هامون تشکیل می شود


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این فراکسیون با معاون اول رییس جمهور، گفت: قرار شد ستاد ملی احیای دریاچه هامون تشکیل شود.

- فداحسین مالکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به جلسه فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی با اسحاق جهانگیری،گفت: این جلسه روز گذشته انجام شد و معاون پارلمانی رییس جمهور هم در این جلسه حضور یافت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انگیزه اعضای فراکسیون مرزنشینان مجلس، شفاف سازی معابر تجاری و اقتصادی است و با توجه به آنکه 16 استان مرزی در کشور داریم، باید از این ظرفیت ها برای تقویت اقتصاد استفاده کرد.

رییس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی با اشاره به مباحث مطروحه در این جلسه، گفت: در این جلسه تصمیمات مهمی اتخاذ شد از جمله اینکه قرار بر این شد جاده های مرزی جمهوری اسلامی ایران استانداردسازی و از حالت پراکندگی فعلی خارج شوند.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه درباره این موضوع بحث و تبادل نظر شد که در ورود کالاها به کشور از مبادی مختلف تجدیدنظر شود و حتماً کالاهایی که در زندگی مردم تأثیرگذار است، وارد کشور شود.

مالکی تصریح کرد: همچنین قوانین دست و پاگیر، مزاحم و بخشنامه های متعددی از سوی دستگاه های مختلف صادر می شود که در این جلسه بحث و تبادل نظر و تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد ملی احیای دریاچه هامون تشکیل می شود

ستاد ملی احیای دریاچه هامون تشکیل می شود