مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-09فرهنگي

افتخارآفرینی هنرمند یزدی در دوازدهمین نمایشگاه نگاره های چوبی


در دوازدهمین نمایشگاه نگاره های چوبی 10 نفر در بخش برگزیدگان و سه نفر به عنوان شایسته انتخاب شدند که در رشته معرق چوب، آثار هنرمند یزدی برگزیده شد.

- ایسنا/یزد در دوازدهمین نمایشگاه نگاره های چوبی 10 نفر در بخش برگزیدگان و سه نفر به عنوان شایسته انتخاب شدند که در رشته معرق چوب، آثار هنرمند یزدی برگزیده شد.

محمدرضا دهقان مهرجردی معاون صنایع دستی استان یزد ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: مسلم زارع هنرمند یزدی در دوازدهمین نمایشگاه نگاره های چوبی برگزیده شد.

وی در خصوص این نمایشگاه که توسط پژوهشکده هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف توسعه و ترویج ثبت آثار هنرهای سنتی و صنایع دستی و معرفی هنرمندان از آثار رشته های مرتبط با چوب مانند گره چینی چوب، معرق چوب، معرق منبت چوب، لایه چینی، منبت برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان یزد، دهقان مهرجردی تاکید کرد: مسلم زارع پنج اثر در رشته معرق چوب و در قالب مرثیه با خط چلیپا در این نمایشگاه ارائه داده بود که در مجموع حدود 260 اثر از 135 هنرمند کل کشور در نمایشگاه وجود داشت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخارآفرینی هنرمند یزدی در دوازدهمین نمایشگاه نگاره های چوبی

افتخارآفرینی هنرمند یزدی در دوازدهمین نمایشگاه نگاره های چوبی