مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:302021-02-09سياسي

مالکی: ستاد ملی احیای دریاچه هامون تشکیل می شود


رییس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اعضای این فراکسیون با معاون اول رییس جمهور گفت که در این جلسه مقرر شد ستاد ملی احیای دریاچه هامون تشکیل شود.

- رییس فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اعضای این فراکسیون با معاون اول رییس جمهور گفت که در این جلسه مقرر شد ستاد ملی احیای دریاچه هامون تشکیل شود.

فداحسین مالکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: اعضای فراکسیون مرزنشینان مجلس متشکل از نمایندگانی از 16 استان کشور جلسه ای با معاون اول رییس جمهور داشتند هدف این فراکسیون استفاده از ظرفیت های مجلس برای شکوفا کردن اقتصاد کشور است که در نهایت می تواند کمک موثری به دولت داشته باشد.

وی توضیح داد: در جلسه با آقای جهانگیری بر لزوم استفاده از ظرفیتهای موجود کشور تاکید شد که از جمله آن بحث دریاچه هامون است؛ دریاچه هامون به دلیل تحولات افغانستان به شرایط فعلی دچار شده دریاچه ای که در بعد بین الملل دارای اهمیت بسیار است به این دلیل که با کشور افغانستان مشترک بوده یعنی بخشی از آن در جمهوری اسلامی و بخشی از آن در افغانستان است از همه مهمتر در مجامع بین المللی ثبت شده و لازم است با استفاده از ظرفیتها اقداماتی برای احیای دریاچه هامون کرد تا امید به زندگی مردم استان سیستان و بلوچستان برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکی: ستاد ملی احیای دریاچه هامون تشکیل می شود

مالکی: ستاد ملی احیای دریاچه هامون تشکیل می شود