مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-09سياسي

حاجی بابایی برای انتخابات 1400 اعلام آمادگی کرد


حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس در مورد حضورش در انتخابات 1400 می گوید: «من یک طرف قضیه هستم یک طرف دیگر مردم هستند.

50 درصد ما راضی هستیم 50 هم مردم باید بخواهند.

- حمیدرضا حاجی بابایی نماینده همدان در مجلس در مورد حضورش در انتخابات 1400 می گوید: من یک طرف قضیه هستم یک طرف دیگر مردم هستند.

50 درصد ما راضی هستیم 50 هم مردم باید بخواهند.

باید به آن 50 درصد هم فکر کنم، کسی از من پرسید چه کسانی کاندیدای ریاست جمهوری هستند؟ گفتم تا پایان اسفند هیچ کس، تا 15 فروردین هم که تعطیل است پس از 15 فروردین شنیده می شود که چه کسانی هستند، آخرش هم یکی از همه جلوتر می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه همدان پیام نوشت: به اعتقاد حمیدرضا حاجی بابایی، برای خارج شدن از فضای سرد و ساکت انتخابات 1400 باید مؤلفه هایی چون عملکرد مجلس شورای اسلامی، بهبود وضعیت اقتصادی، برنامه محوری، ایجاد فضای رقابت جدی و بسیار تأثیرگذار، وجود کاندیداهایی که مردم را ترغیب کنند و پرهیز از اختلافات مشمئزکننده، مدنظر باشد.

متن کامل گفت وگو با نماینده مردم را با هم بخوانیم: با توجه به رد بودجه توسط کمیسیون تلفیق مجلس، این مسأله شاید برای کمیسیونی که مدت ها روی این موضوع کار کرده چندان پسندیده نباشد، نظر شما در این باره چیست؟ بنده از مخالفان جدی بودجه 1400 بودم، مجموعه ای از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاجی بابایی برای انتخابات 1400 اعلام آمادگی کرد

حاجی بابایی برای انتخابات 1400 اعلام آمادگی کرد