مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-09اجتماعي

بهره برداری از 111 واحد مسکونی معلولان و مددجویان در مازندران


همرمان با ایام مبارک دهه فجر به صورت نمادین 111و احد مسکونی به معلولان و مددجویان مازندرانی واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین واگذاری 2 هزار و 381 واحد مسکونی معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور ظهر سه شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران در این مراسم، که به صورت نمادین در یکی از خانه های ساخته شده معلولین در قائم شهر، برگزار شد، اظهار کرد: 111 واحد مسکونی در اختیار جامعه هدف مازندران قرار دادیم که 34 واحد به خانواده های دارای دو معلول و بیشتر داده شد.

وی درخصوص تسهیلات داده شده، عنوان کرد: 35 میلیارد ریال به صورت بلاعوض به این عزیزان داده شد که در حوزه شهری 145 میلیون تومان و حوزه روستایی 85 میلیون تومان در اختیار هر خانواده از جامعه هدف قرار گرفت.

گوهردهی با اشاره به اینکه هدفگذاری برای سال جاری ساخت 360 واحد مسکونی بود، تصریح کرد: در شش ماهه اول سال تعداد 460 واحد و در روز جاری 111 واحد ساخته شد و امیدواریم تا پایان سال این تعداد واحدهای مسکونی به 800 خانه برسد.

اسرافیل یزدانی رییس اداره بهزیستی شهرستان قائمشهر با بیان اینکه در سال جاری 353 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض برای ساخت خانه محرومان قائمشهر اختصاص یافت گفت: در سال جاری 41 واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 111 واحد مسکونی معلولان و مددجویان در مازندران

بهره برداری از 111 واحد مسکونی معلولان و مددجویان در مازندران