مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-09سياسي

افتتاح رزمایش 12 هزار جهادگر عرصه سازندگی خوزستان+تصاویر


رزمایش بزرگ جهادگران برای ساخت و تعمیر یکهزار واحد مسکونی توسط سردار شاهوار پور، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با رمز یا فاطمه الزهرا(س) آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام رستگار مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان بزرگترین اعجاز و شگفتی قرن در دنیا مورد توجه قرار گرفته و روز به روز بر اقتدار آن افزوده می شود، در این 42 سال توطئه های دشمنان به وسیله همین بسیجیان، جهادگران و پاسداران این توطئه ها و تهدیدها تبدیل به فرصت شده است، یکی از این فرصت ها بحث محرومیت زدایی و حضور در عرصه سازندگی است که تقدیر و تشکر از عزیزان این حوزه داریم.

در  این رزمایش که کادر درمان،در سایر عرصه ها از جمله ضدعفونی معابر و کمک های مومنانه پای کار هستند.

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به تلاش های جهادگران بسیج سازندگی، بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، بهره برداری از 900 واحد مسکونی در 27 شهرستان استان آغاز شد.

سرهنگ یونس زبیدی مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: در این رزمایش گروه های جهادی در محل پروژه های محرومیت زدایی حضور پیدا کرده و کمک های جهادی و عمرانی خود را به خانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح رزمایش 12 هزار جهادگر عرصه سازندگی خوزستان+تصاویر

افتتاح رزمایش 12 هزار جهادگر عرصه سازندگی خوزستان+تصاویر